Samen met de Nederlandse Vereniging voor Psychotherapie (NVP) heeft de NVGzP niet alleen een klachtenfunctionaris en een geschillencommissie, maar ook een klachtencommissie.

De klachtencommissie is niet langer verplicht, echter de NVGzP heeft besloten als extra service de klachtencommissie te handhaven. We vinden het namelijk belangrijk er voor te zorgen dat er nog een tussenstap is voordat een verschil van mening of klacht escaleert en dat je niet eerder dan strikt noodzakelijk bij de geschillencommissie terechtkomt.
Dat kan je veel geld, stress, onnodige tijd en energie schelen!
Ook daarvoor ben je bij de NVGzP op het beste adres!

Vanaf 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen (Wkkgz) van kracht geworden. De klachtenregeling van de NVGzP is hierop aangepast. Klik hier voor meer informatie.

Aanmelden voor de klachtenregeling en aansluiting bij de geschillencommissie kan door een mail te sturen naar: bureau@nvgzp.nl.

Altijd op de hoogte zijn?

Word lid, volg ons op Twitter @nvgzp of abonneer je op onze Nieuwsbrief.

Dit bericht delen?

Klik op een van de buttons om dit bericht te delen met collega’s of andere geïnteresseerden.

Er zijn nog geen reacties gegeven.


Reageren?

Klik op de button en plaats je reactie onder dit artikel.